NIEUWS, INSPIRATIE EN VISIE

We delen graag met je

Filter op categorie

Vind een blog

Update

Update

Update

Update

Update

Selligent Marketing Cloud en RapidSugar vieren 15-jarig jubileum

Trots zijn we dat we deze maand het 15-jarig jubileum vieren van ons partnership met Selligent. In 2003 werden we de eerste Nederlandse partner voor Selligent. Met recht mogen we zeggen dat we dé Selligent expert van Nederland zijn. En dat we zonder Selligent nooit hadden gestaan waar we nu staan.

Visie

Visie

Visie

Visie

Visie

De 10 belangrijkste uitgangspunten voor succesvolle customer lifecycle campagnes

In deze blog beschrijven we de 10 belangrijkste uitgangspunten voor het opzetten van succesvolle customer lifecycle campagnes. Een juiste mindset hierbij is van cruciaal belang. Maar hoe doe je dat in de huidige complexe marketingwereld? Wij bieden je houvast met deze uitgangspunten.

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

Verslag van Emerce E-day; van bots en drones tot aan AI en voice

Donderdag 11 oktober jl. waren we aanwezig bij de Emerce E-day. De eerste uitdaging was het kiezen van een programma aangezien er maar liefst 7 stages met zeer uiteenlopende onderwerpen op het programma stonden. Hierbij een verslag van onze dag die vooral in het teken van AI en Voice stond.

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

RapidSugar aanwezig op Reconnect18 van Selligent

Als partner van het eerste uur en sponsor van het event waren we aanwezig op het Reconnect18 event van Selligent. Een event voor klanten en partners van Selligent waar de laatste trends, ontwikkelingen en de roadmap worden gedeeld. Wij hebben de belangrijkste take-aways opgesomd.

Update

Update

Update

Update

Update

Casebeschrijving reactivatie campagne KLM

Op onze website kun je nu uitgebreid lezen hoe we de KLM reactivatiecampagne hebben opgezet en welke slimme e-mailmarketing technieken we hierin hebben toegepast.

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

Inspiratie

DDMA Email Summit 2018: de hoogtepunten

De DDMA Email Summit zat boordevol inspiratie en nieuwe toepassingen. We hebben de belangrijkste insights voor je op een rij gezet.

Academy

Academy

Academy

Academy

Academy

Nationale e-mail benchmark 2018: dit moet je weten

De branchevereniging voor e-mail- en datamarketing heeft onlangs wederom haar jaarlijkse Nationale E-mail Benchmark gepubliceerd. Ook dit jaar zijn er weer wat belangrijke en verrassende bevindingen.

Update

Update

Update

Update

Update

Rapidsugar wint DDMA Battle of the Agencies 2018!

Er is een schat aan informatie te vinden in het klikgedrag van de ontvanger. Een effectievere manier om een e-mail te personaliseren, dan op basis van kliks, is er bijna niet. Deze week daarom in deel 2: personalisatie op basis van klikgedrag.

Update

Update

Update

Update

Update

RapidSugar weer in de top van de Emerce-100 lijst

Vandaag is de 13e editie van de Emerce100 verschenen, een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Als RapidSugar zijn we heel trots dat we wederom in de top van deze lijst staan.

Update

Update

Update

Update

Update

RapidSugar strijdt in de battle of the agencies

RapidSugar zit bij de laatste drie bureaus die gaan strijden in The Battle of the Agencies. Tijdens de DDMA E-mail Summit op 21 juni aanstaande zal de winnaar bekend worden gemaakt.

Update

Update

Update

Update

Update

GrandVision kiest voor rapidsugar

GrandVision, met o.a. de merken Pearle en Eye Wish, heeft gekozen voor een samenwerking met RapidSugar.

Update

Update

Update

Update

Update

RapidSugar weer gold sponsor van de DDMA Email Summit

Net zoals in 2017 heeft RapidSugar zich ook dit jaar weer als gold sponsor verbonden aan de DDMA E-mail Summit. Deze wordt gehouden op 21 juni in de Kromhouthal in Amsterdam.

Experience

Experience

Experience

Experience

Experience

Kennis sessie AVG bij RapidSugar

Donderdag 30 november vond onze kennissessie over de Algemene Verordening Gegevensbescherming – AVG of GDPR plaats.

Update

Update

Update

Update

Update

Independer kiest voor RapidSugar

Independer kiest wederom voor een intensieve samenwerking met RapidSugar. De bekende onafhankelijke vergelijkingssite heeft als doel om de huidige e-mailactiviteiten uit te breiden en zo persoonlijker, relevanter en doelgerichter te mailen. Een uitdaging die RapidSugar graag aangaat.

Academy

Academy

Academy

Academy

Academy

Dataverrijking voor e-mailmarketing: deel 2

Er is een schat aan informatie te vinden in het klikgedrag van de ontvanger. Een effectievere manier om een e-mail te personaliseren, dan op basis van kliks, is er bijna niet. Deze week daarom in deel 2: personalisatie op basis van klikgedrag.

Update

Update

Update

Update

Update

Discovery en RapidSugar gaan samenwerking aan

Discovery Networks Benelux heeft RapidSugar gekozen als partner in e-mailmarketing. RapidSugar voert daarom vanaf heden een groot deel van de e-mailactiviteiten van televisiezenders Discovery Channel en TLC uit.

Academy

Academy

Academy

Academy

Academy

Dataverrijking voor e-mailmarketing: deel 1

Segmentatie en personalisatie blijven onverminderd belangrijk in e-mailmarketing. We leggen daarom in drie stappen uit hoe je je e-mail database kunt verrijken met relevante gegevens, en hoe je deze vervolgens succesvol in kunt zetten. Deze week in deel 1: profielverrijking.

Academy

Academy

Academy

Academy

Academy

Litmus E-mail Rapport 2017: vijf interessante ontwikkelingen

Litmus brengt jaarlijks een uitgebreid rapport uit met de belangrijkste e-mailtrends. Ook dit jaar trakteert het State of Email Report van Litmus ons weer op een overzicht van de nieuwste ontwikkelingen, interessante inzichten en een kijkje in de toekomst van internet en e-mail.

Contact

MEer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
Privacybeleid© 2018 Rapidsugar is ISO27001 gecertificeerd
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.