bol.com Select genomineerd voor Beste E-mail campagne van 2020!

Wat een compliment! De bol.com Select campagne is genomineerd voor de titel beste E-mail campagne van 2020! Samen met bol.com ontwikkelden we een reeks hyper persoonlijke, grappige en interactieve e-mails, waarin we op relevante momenten de voordelen van Select koppelden aan klantbehoeftes. De campagne was zeer succesvol en de nominatie voor de award is een mooie kers op de taart!

De nominaties werden bekend gemaakt door de jury van de DDMA E-mail Awards. Frans Reichardt: “De genomineerde campagnes ontlokten de jury kreten als ‘gaaf’, levendig’ en ‘verfrissend’. E-mailcampagnes worden steeds vaker ingericht vanuit klantreizen en worden steeds relevanter door slimmer gebruik van data en techniek voor verdergaande personalisatie en interactie”

We zijn trots op de nominatie en nog veel trotser op het team dat deze succesvolle campagne heeft ontwikkeld! Of de campagne ook de titel in de wacht gaat slepen zal bekend worden gemaakt tijdens de uitreiking van de Awards op 24 september. Dan maken we ook nog kans op de award voor de Battle of The Agencies, waar we voor het derde jaar op rij voor genomineerd zijn. Wil je erbij zijn? Tickets zijn al beschikbaar!

Bedankt! Je ontvangt zo een e-mail met een link naar de download.
Oeps, er ging iets fout. Probeer het opnieuw.

Contact

Meer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.