maandberichten

Binck Bank

De klant

Binck begon in het jaar 2000 met een droom: particuliere beleggers toegang geven tot de beurs. Inmiddels is Binck uitgegroeid tot onbetwist marktleider in online beleggen met meer dan 210.000 beleggers.

de uitdaging

Beleggers van Binck willen graag op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen in hun vermogensopbouw én van de ontwikkelingen in de markt. De maandelijkse e-mail met tot in detail gepersonaliseerde content is een passend antwoord op deze vraag.

PERSOONLIJK MAANDBERICHT VOOR BINCK FUNDCOACH KLANTEN

Iedere maand ontvangen beleggers van Binck relevante informatie over vermogensopbouw in fondsen, tot in detail gepersonaliseerd. Zo zien ontvangers in één oogopslag hun portefeuille en de ontwikkelingen in de markt. Een unieke, persoonlijke benadering voor elk van de 18.000 klanten.

MIJN PORTEFEUILLE

In ‘Mijn portefeuille’ zien Fundcoach klanten de grootste stijgers en dalers van zowel hun eigen portefeuille als de fondsen in hun favorieten. Kleurcodes geven hierin aan of het betreffende fonds uit de portefeuille of de favorieten komt. De samenstelling van de portefeuille is onderverdeeld in categorieën en regio’s. Deze onderverdeling wordt per ontvanger gepersonaliseerd weergegeven in real-time samengestelde dynamische donut charts.

BINCK BLIJFT ZELF AAN DE KNOPPEN

Alle gepersonaliseerde content wordt automatisch uit de klantdata van Binck gegenereerd. De e-mail wordt door de marketeer deels zelf ingevuld, en deels automatisch ingeladen. Zo wordt het maximale uit de klantdata gehaald, en houdt Binck zelf de touwtjes in handen.

NIEUWS & OPINIE

In ‘Nieuws & Opinie’ lezen beleggers over de laatste ontwikkelingen in de markt. Deze rubriek wordt volledig door de Binck marketeer gevuld. Hij bepaalt zelf welke relevante content hij de klanten meegeeft.

POPULAIR BIJ FUNDCOACH EN MARKETINGBANNERS

In ‘Populair bij Fundcoach’ worden de best presterende fondsen op basis van het aantal transacties en op basis van het hoogst belegd vermogen getoond.

ACHTER DE SCHERMEN

De back-end van het maandbericht is zó ingericht dat wijzigingen in de inhoud en de visuele stijl van bepaalde onderdelen gemakkelijk gewijzigd kunnen worden, zonder dat er wijzigingen in de code moeten worden doorgevoerd. Een enorm flexibele en snelle manier om persoonlijke en relevante informatie naar de klant toe te brengen.

BENCHMARKS

Afhankelijk van het stijgings- of dalingspercentage wordt door middel van kleurcodes in verschillende gradaties visueel gemaakt hoe goed of slecht een fonds gepresteerd heeft. Deze gegevens zijn zichtbaar over de afgelopen maand en over het afgelopen jaar. De techniek is dermate flexibel opgezet dat er nieuwe benchmarks toegevoegd kunnen worden zonder dat er iets aan de programmatuur aangepast hoeft te worden.

POSITIEF PUBLIEK

Het maandbericht wordt door de Fundcoach klanten goed ontvangen. De waardering voor de inhoud is opvallend hoog.

FEEDBACK

‘Onverwacht goede persoonlijke nieuwsbrief! Doorgaan zo!’

 

‘Goed idee die maandbrief. Ook goede frequentie. Prettig om in een oogopslag mijn portefeuille te kunnen volgen. Idem voor de ontwikkelingen in de markt. Verder waardeer ik ik vooral de opiniestukken: dat helpt mij nadenken over mijn portefeuille. Prima service dus, zo snel mogelijk invoeren wat mij betreft.’

 

‘Super service!’

Contact

MEer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.