Rapidsugar wint DDMA Battle of the Agencies 2018!

Amsterdam, 22 juni 2018 In een uitverkochte Kromhouthal won RapidSugar gisteren de Battle of the Agencies 2018 tijdens de DDMA E-mail Summit. De Battle of the Agencies was dit jaar een nieuw onderdeel van het event voor e-mailspecialisten waar jaarlijks dé prijzen voor het allerbeste werk op het gebied van e-mailmarketing worden uitgereikt.

Drie bureaus streden voor de felbegeerde award door een e-mailcampagne te ontwikkelen voor TUI; van creatie tot uitvoering. De e-mailcampagne van RapidSugar werd het best beoordeeld, en door TUI en DDMA bekroont met een welverdiende award! De significante verhoging van omzet en een hoge sentiment score waren volgens de jury doorslaggevend voor de winst.


Nominatie met KLM campagne ‘Earn Your Stripes’

Daarnaast was KLM samen met RapidSugar genomineerd in de categorie beste E-mail Campagne 2018 met de reactivatiecampagne ‘Earn Your Stripes’. Het spande erom – want volgens de jury waren de verschillen minimaal – maar uiteindelijk nam FrieslandCampina de award mee naar huis. Wij zijn bijzonder trots op de nominatie, de geweldige resultaten van deze succesvolle campagne én onze samenwerking met het team van KLM.

Benieuwd naar de inhoud en resultaten van de ‘Earn Your Stripes’ campagne? We hebben alles voor je samengevat in een casevideo

Bedankt! Je ontvangt zo een e-mail met een link naar de download.
Oeps, er ging iets fout. Probeer het opnieuw.

Contact

Meer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.