Amsterdam, 1 maart 2018 - Net zoals in 2017 heeft RapidSugar zich ook dit jaar weer als gold sponsor verbonden aan de DDMA E-mail Summit. Deze wordt gehouden op 21 juni in de Kromhouthal in Amsterdam.
De E-mail summit trekt jaarlijks zo’n 400 bezoekers aan die specialist zijn op het gebied van e-mail en data-driven campagnes. Het programma zit boordevol inspirerende sprekers uit binnen- en buitenland. Ook zijn er boeiende cases van onder andere VodafoneZiggo, Sanoma en Air Miles.
En uiteraard de jaarlijkse awards voor o.a. e-mail campagne van het jaar en single shot campagne van het jaar. Nieuw is dit jaar de strijd tussen bureaus in de Battle of the Agencies. RapidSugar verwacht hoge ogen te kunnen gaan gooien in deze categorieën.
Reden genoeg voor RapidSugar om zich weer te verbinden aan dit mooie evenement. Gabriël Koops, directeur marketing & sales bij RapidSugar: “Deze summit betekent voor ons prachtige exposure middenin onze doelgroep. Bovendien onderschrijven we de doelstelling van de DDMA om zoveel mogelijk kennis te delen binnen de branche”.