De hoogste open rate, favoriet van het publiek, maar geen titelprolongatie. De strijd om de Battle of the Agencies is gestreden en de award is dit jaar helaas nét aan onze neus voorbijgegaan.
Tijdens de DDMA Email Summit presenteerden we aan het publiek de e-mailcampagne, die we voor Holland Casino hebben ontwikkeld. De campagne had als doel om extra bezoek te genereren tijdens een actieperiode en was specifiek gericht op Favorites Card-houders, die op speelautomaten spelen. Om die reden hadden we de e-mail omgetoverd tot een ware speelautomaat! Verder maakten we de gasten nieuwsgierig met een spannende onderwerpregel en veel interactieve elementen, waaronder een echte puntenregen.
Ralph de Kruif van Holland Casino over de E-mail: "Het ontwerp van de e-mail was erg gaaf en het concept 'puntenregen' was goed doorgevoerd in de hele e-mail. Verder waren we ook erg enthousiast over de speelse details met de Favorites Card (Loyalty programma van Holland Casino)."
Het aanwezige publiek was het er over eens dat onze e-mail het meeste aansprak. De resultaten van de campagne waren helaas net in het voordeel van het bureau OMG. Toch vonden we het erg gaaf om ook dit jaar weer deel te mogen nemen aan de battle. We zijn erg trots op het eindresultaat en delen die daarom graag met je.