RapidSugar helpt XXImo met Apple pay e-mail flows

XXImo, leverancier van mobiliteitsoplossingen voor bedrijven, lanceert Apple Pay voor klanten en hun medewerkers. In de afgelopen periode hebben RapidSugar en XXImo hard gewerkt aan het opzetten van de e-mail flows die nodig zijn om Apple Pay mogelijk te maken. XXImo is de eerste mobiliteitskaart in Europa die met Apple Pay werkt. Met het XXImo-platform kunnen werkgevers hun mobiliteitsbeleid configureren door per medewerker in te stellen wie van welke mobiliteitsopties gebruik mag maken, tot welk bedrag, hoe vaak en in welke regio.

Om als eerste mobiliteitskaart met Apple Pay te kunnen werken, zijn er veel vereisten waaraan het bedrijf moet voldoen. Een van de voorwaarden is een uitstekende klant communicatie via geautomatiseerde e-mail flows. Deze flows hebben we gebouwd in de e-mail tool van XXImo, Spotler. Deze communicatie zal er onder andere aan bijdragen dat de gebruikers van een XXImo mobiliteitskaart op eenvoudige wijze Apple Pay kunnen activeren via de Milo app van XXImo of rechtstreeks via de Apple Wallet. Zo begeleidt de e-mail flow de gebruiker van de eerste activatie naar het eerste gebruik en daarmee de eerste contactloze betaling met Apple Pay vanaf een iPhone of Apple Watch.

Laura Rijks, Head of Marketing van XXImo geeft aan: “Het was prettig om dit project samen met een partner als RapidSugar op te pakken. De expertise van RapidSugar heeft ervoor gezorgd dat we binnen korte tijd alle, door Apple vereiste flows hebben kunnen lanceren. Dit hadden we anders zelf nooit gered. In de samenwerking voelt RapidSugar echt als een verlengstuk van onze marketing afdeling.”

Contact

MEer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.