Marketing en games, het is een bewezen succesformule. Dit was ook het uitgangspunt voor de partnership die RapidSugar is aangegaan met LeadFamly, een SaaS marketing platform voor de ontwikkeling van digitale games. De game technologie van LeadFamly biedt een breed scala aan nieuwe mogelijkheden binnen de creatieve data gedreven campagnes die we voor onze klanten ontwikkelen.
Jordi Griffioen, Directeur RapidSugar over de samenwerking: “Games zijn breed inzetbaar en de resultaten van campagnes met game elementen zijn vaak verbluffend. We zetten game technieken in om leads te genereren, klantdata te verrijken en engagement en loyaliteit te stimuleren. Door onze kennis en expertise op het gebied van creatieve data gedreven marketing en de slimme game technologie van LeadFamly te combineren hebben we een heel sterk pakket dat we aan onze klanten aan kunnen bieden.”
Rick van Leersum, Directeur LeadFamly Benelux is enthousiast over de primeur voor het Deense LeadFamly: “RapidSugar is onze eerste solution partner in de Benelux. Onze samenwerking sluit perfect aan bij onze ambitie om verder te groeien in deze regio.”
De eerste game campagnes zijn inmiddels al in ontwikkeling. We kijken uit naar een mooie samenwerking.