RapidSugar en KLM genomineerd voor Dutch Interactive Award

De nominaties van de Dutch Interactive Awards zijn bekendgemaak en RapidSugar is erbij! De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers. De DIAs worden georganiseerd door Emerce en DDA. De awards worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt.

De campagne “Earn your stripes” die we met KLM hebben ontwikkeld is genomineerd in de categorie Activation. Honderddertien bureaus deden 301 inzendingen van hun beste werk uit 2018. Emerce: “Het was een pittige klus voor de jury om hier een shortlist van te maken. Deze selectie staat voor het beste online werk van bureaus in Nederland op variabelen als concept, design en resultaat.”

Op 27 juni wordt bekend gemaakt welke case de award in de wacht zal slepen.

Bedankt! Je ontvangt zo een e-mail met een link naar de download.
Oeps, er ging iets fout. Probeer het opnieuw.

Contact

Meer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.