De Pathé e-mailcampagne ‘Always On’ is genomineerd voor de DDMA E-mail award voor beste E-mailcampagne van 2019! RapidSugar en Pathé ontwikkelden deze campagne om fans van Pathé automatisch te kunnen informeren over de voor hun meest interessante nieuwe bioscoopfilms. De campagne viel in de smaak bij de jury en is daarom één van de drie genomineerden voor de prestigieuze award die jaarlijks wordt uitgereikt.
Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De jury is enthousiast over het aantal en het niveau van de inzendingen. We zien bewegingen in e-mailmarketing die zich in voorgaande jaren al voorzichtig aftekenden, nu versterkt doorzetten. Denk aan het gebruik van algoritmen om e-mails nog relevanter te maken voor de individuele ontvanger. Het kanaal blijft zich hiermee verder ontwikkelen.”
De award voor de beste E-mailcampagne wordt uitgereikt tijdens de DDMA E-mail Summit die plaatsvindt op 20 juni. RapidSugar is ook in de race voor de ‘Battle of The Agencies’ award, een strijd tussen verschillende bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Holland Casino.