Pathé campagne ‘Always On’ genomineerd voor beste E-mailcampagne 2019

De Pathé e-mailcampagne ‘Always On’ is genomineerd voor de DDMA E-mail award voor beste E-mailcampagne van 2019! RapidSugar en Pathé ontwikkelden deze campagne om fans van Pathé automatisch te kunnen informeren over de voor hun meest interessante nieuwe bioscoopfilms. De campagne viel in de smaak bij de jury en is daarom één van de drie genomineerden voor de prestigieuze award die jaarlijks wordt uitgereikt.

Juryvoorzitter Frans Reichardt: “De jury is enthousiast over het aantal en het niveau van de inzendingen. We zien bewegingen in e-mailmarketing die zich in voorgaande jaren al voorzichtig aftekenden, nu versterkt doorzetten. Denk aan het gebruik van algoritmen om e-mails nog relevanter te maken voor de individuele ontvanger. Het kanaal blijft zich hiermee verder ontwikkelen.”

De award voor de beste E-mailcampagne wordt uitgereikt tijdens de DDMA E-mail Summit die plaatsvindt op 20 juni. RapidSugar is ook in de race voor de ‘Battle of The Agencies’ award, een  strijd tussen verschillende bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Holland Casino.

Bedankt! Je ontvangt zo een e-mail met een link naar de download.
Oeps, er ging iets fout. Probeer het opnieuw.

Contact

Meer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.