GrandVision, met o.a. de merken Pearle en Eye Wish, heeft gekozen voor een samenwerking met RapidSugar. Met de komst van online partijen in de optiekbranche is de concurrentiestrijd heviger dan ooit. En daarmee is de rol van online, CRM en data analyse nog groter geworden. RapidSugar is trots dat ze GrandVision zowel strategisch, creatief als technisch gaat ondersteunen in het verder professionaliseren van deze gebieden.
RapidSugar is gestart met een quick scan van de huidige situatie op vier gebieden; strategie, creativiteit, techniek en processen. Op basis van onze bevindingen uit deze scan hebben we een roadmap opgesteld om de gestelde doelen stapsgewijs te behalen. In deze roadmap staan de quick wins op korte termijn en de projecten voor de langere termijn.
GrandVision maakt gebruik van Selligent Marketing Cloud als
allround marketingplatform. De jarenlange expertise en ervaring van RapidSugar,
als oudste partner van Selligent in Nederland, zijn doorslaggevend geweest voor
de keuze van RapidSugar als partner.
RapidSugar is, net zoals GrandVision, enthousiast over de
start van de samenwerking en kijken uit naar een succesvol partnership voor de
toekomst.