Discovery en RapidSugar gaan samenwerking aan

Discovery Networks Benelux heeft RapidSugar gekozen als partner in e-mailmarketing. RapidSugar voert daarom vanaf heden een groot deel van de e-mailactiviteiten van televisiezenders Discovery Channel en TLC uit.

RapidSugar heeft in kader van deze samenwerking een roadmap voor Discovery opgesteld met twee doelen: enerzijds het vergroten en verrijken van de database, anderzijds het steeds relevanter en persoonlijkere communiceren met de achterban. Uiteindelijk is het doel om de fans van Discovery en TLC meer te betrekken en te activeren met hogere kijkcijfers als resultaat. Discovery maakt hiervoor gebruik van het marketingplatform van RapidSugar.

Brent Renniers, senior Marketing Manager bij Discovery Networks Benelux, zegt het volgende over de samenwerking:

“Discovery Networks Benelux is enthousiast over de start van de partnership met RapidSugar. Middels deze samenwerking gaan we een grote stap maken in de verdere professionalisering van onze e-mailmarketing en het relevanter en persoonlijker communiceren met de fans van Discovery en TLC”.

RapidSugar is, net als Discovery, erg enthousiast over deze samenwerking. 

Bedankt! Je ontvangt zo een e-mail met een link naar de download.
Oeps, er ging iets fout. Probeer het opnieuw.

Contact

Meer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.