Casebeschrijving reactivatie campagne KLM

Op onze website kun je hier uitgebreid lezen hoe we de KLM re-activatiecampagne hebben opgezet en welke slimme e-mailmarketing technieken we hierin hebben toegepast. Niet voor niks is deze campagne door de DDMA genomineerd geweest voor de beste e-mail campagne van het jaar 2018.

In deze case beschrijven we de uitdagingen van KLM, de doelstellingen en hoe we met een interactieve mailflow en slimme subjectlines de doelstellingen ruimschoots hebben overtroffen. En dat niet alleen. Door ook direct de profielen van lezers te verrijken met bijvoorbeeld reisvoorkeuren kunnen we de nieuwsbrieven van KLM in de toekomst veel persoonlijker en relevanter maken.

Wil je ook zo’n succesvolle campagne?

Als expert in creatieve data gedreven campagnes helpen we je graag bij het optimaliseren van je campagneresultaten. Met onbegrensde creativiteit en eindeloze kennis van online mogelijkheden zorgen wij voor aantoonbare klantwaarde. Neem contact met ons op.

Bedankt! Je ontvangt zo een e-mail met een link naar de download.
Oeps, er ging iets fout. Probeer het opnieuw.

Contact

Meer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.