Customer preference center opzetten of verbeteren

Een goed opgezette preference center draagt bij aan een hogere klanttevredenheid. Bovendien is het ook noodzakelijk vanuit de AVG/GDPR wetgeving.


VOORKEUREN REGISTREREN

Met een preference center bepalen klanten zelf via welk kanaal ze informatie willen ontvangen. Ook kunnen ze instellen hoeveel e-mails ze willen ontvangen, hoe vaak en over welke onderwerpen of gebeurtenissen. Van simpele notificaties (in app, e-mail, SMS) tot e-mail nieuwsbrieven: door de klant meer controle te geven blijven ze langer tevreden.

ONTWIKKELING PREFERENCE CENTER

RapidSugar heeft veel kennis en ervaring met het opzetten en verbeteren van preference centers. We zorgen voor een fris visueel ontwerp, een optimale user experience en een naadloze aansluiting op de overige marketing infrastructuur.

Werkzaamheden

Wat we voor je doen

visual design

bouw pagina(s)

opzetten infrastructuur

Meer weten over het opzetten of verbeteren van jouw preference center?

We helpen je graag. Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.

BEDANKT! WIJ NEMEN ZO SPOEDIG MOGELIJK CONTACT MET JE OP..
Oops! Something went wrong while submitting the form.
BEDANKT! WIJ NEMEN ZO SPOEDIG MOGELIJK CONTACT MET JE OP..
Oops! Something went wrong while submitting the form.
BEDANKT! WIJ NEMEN ZO SPOEDIG MOGELIJK CONTACT MET JE OP..
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Contact

MEer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
Privacybeleid© 2018 Rapidsugar is ISO27001 gecertificeerd
X

rapidsugar lab mails

Meld je aan

Bedankt voor je aanmelding!
Oops! Something went wrong while submitting the form.