E-mail preference center opzetten

Een goed opgezet preference center is een essentieel onderdeel voor succesvol data-driven campagne management. Bovendien is het ook noodzakelijk vanuit de AVG/GDPR wetgeving.


Voorkeuren registreren

In een preference center kunnen ontvangers de vastgelegde voorkeuren en interesses inzien en wijzigen. Daardoor kunnen berichten nog persoonlijker en relevanter worden gemaakt. Ook kunnen ze instellen in welke frequentie en via welke kanalen ze berichten willen ontvangen. Zo zijn de ontvangers volledig in controle en stijgt de klanttevredenheid.

ONTWIKKELING PREFERENCE CENTER

RapidSugar heeft veel kennis en ervaring met het opzetten en verbeteren van preference centers. We zorgen voor een fris visueel ontwerp, een optimale user experience en een naadloze aansluiting op de overige marketing infrastructuur.

SERVICES

Wat we voor je doen

Visual design

Bouw pagina(s)

Opzetten infrastructuur

Nog geen voorkeuren van je klanten vastgelegd?

Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op.

BEDANKT!
WIJ NEMEN SNEL CONTACT MET JE OP
Oeps, er ging iets mis!
BEDANKT! WIJ NEMEN ZO SPOEDIG MOGELIJK CONTACT MET JE OP..
Oops! Something went wrong while submitting the form.
BEDANKT! WIJ NEMEN ZO SPOEDIG MOGELIJK CONTACT MET JE OP..
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Contact

MEer weten?

Neem contact met ons op, dan kijken we binnenkort samen - en onder het genot van een kop koffie - hoe we jouw data-driven campagnes kunnen opzetten of verbeteren.
Contact
GO!
Privacybeleid© 2018 Rapidsugar is ISO27001 gecertificeerd