RapidSugar | Het e-mail performance bureau

Terugblik op DDMA E-mail Summit 2017

Donderdag 15 juni vond in de Kromhouthal in Amsterdam de DDMA E-mail Summit 2017 plaats, de jaarlijkse ‘update’ voor e-mailspecialisten. Met een line-up vol nationale en internationale sprekers, de laatste ontwikkelingen, de beste cases en slimme insights, mag er gesproken worden van een zeer geslaagde dag. RapidSugar was als Gold Sponsor aanwezig, én mede verantwoordelijk voor een genomineerde campagne.

Als Gold Sponsor mocht RapidSugar acht klanten meenemen voor een dag vol inspiratie, kennis en heerlijk eten. We willen bij deze dan ook nogmaals KLM, Discovery, Binck Bank en Marktplaats bedanken voor hun aanwezigheid op deze geslaagde dag.

Marktplaats schitterde op de DDMA E-mail Summit tevens als één van de drie genomineerden voor de publieksprijs voor Beste E-mailcampagne in 2017. Hun e-mailcampagne met persoonlijke autoaanbevelingen ‘Het mes snijdt aan drie kanten’, realiseert relevante en persoonlijke e-mails voor maar liefst 8 miljoen bezoekers. Een inspirerende case, waarbij wordt laten zien dat het leren kennen van een klant ontzettend belangrijk is, en aan de hand van die kennis relevante en persoonlijke e-mails verstuurd kunnen worden. Een case waar RapidSugar trots deel van uitmaakt.

Op de DDMA E-mail Summit waren ook talloze interessante sprekers aanwezig. Onder andere Nike, Corendon, Asics, NS International en Suitsupply verrasten de aanwezigen met boeiende inzichten. Ook de E-mail Benchmark gaf zoals ieder jaar weer inzicht in de effectiviteit van Nederlandse e-mailcampagnes, en welke aspecten daarbij een rol spelen. Meer weten over de Benchmark? Die vind je hier.

Was je erbij? Wie weet kom je jezelf op deze foto’s nog wel tegen!