RapidSugar | Het e-mail performance bureau

RapidSugar aan de slag voor Discovery Networks

Discovery Networks Benelux heeft RapidSugar gekozen als partner in e-mailmarketing. RapidSugar voert daarom vanaf heden een groot deel van de e-mailactiviteiten van televisiezenders Discovery Channel en TLC uit.

RapidSugar heeft in kader van deze samenwerking een roadmap voor Discovery opgesteld met twee doelen: enerzijds het vergroten en verrijken van de database, anderzijds het steeds relevanter en persoonlijkere communiceren met de achterban. Uiteindelijk is het doel om de fans van Discovery en TLC meer te betrekken en te activeren met hogere kijkcijfers als resultaat. Discovery maakt hiervoor gebruik van het marketingplatform van RapidSugar.

Brent Renniers, senior Marketing Manager bij Discovery Networks Benelux, zegt het volgende over de samenwerking:

“Discovery Networks Benelux is enthousiast over de start van de partnership met RapidSugar. Middels deze samenwerking gaan we een grote stap maken in de verdere professionalisering van onze e-mailmarketing en het relevanter en persoonlijker communiceren met de fans van Discovery en TLC”.

RapidSugar is, net als Discovery, erg enthousiast over deze samenwerking. Naast Discovery mag RapidSugar nog twee mooie merken aan het portfolio toevoegen. Benieuwd welke klanten dit zijn? Houd dan onze website in de gaten!