RapidSugar | Het e-mail performance bureau

Creatie

Concepting, design en copywriting

E-mail is een van de minst irritante reclamevormen. Net als bij reclamefolders kan de consument helemaal zelf bepalen óf en wanneer hij een e-mail leest. Daardoor storen mensen zich veel minder aan e-mails van merken dan bijvoorbeeld reclame op televisie of YouTube, die tussen gevraagde content door komt.

Concepting

Dan nog blijft het een uitdaging om op te vallen. Inboxen zitten overvol, waardoor het heel lastig is om de toch al gejaagde consument te bereiken. Op dat punt komt creativiteit om de hoek kijken. Wij gaan voor iedere strategie en ieder campagne-idee op zoek naar de juiste creatieve vertaalslag, waarmee we een écht onderscheidende campagne maken.

Performance door creativiteit

“If it isn’t creative, it doesn’t sell”, aldus David Ogilvy. En zelfs in dit tijdperk van Big Data blijft dat een waarheid, want het optimaliseren van je campagne en het behalen van je doelstellingen heeft simpelweg creativiteit nodig.

Een ideeloze campagne is zelfs met de ingewikkeldste testen niet recht te trekken. Maar zet een solide concept neer, en je maakt het optimaliseren een stuk gemakkelijker.