RapidSugar | Het e-mail performance bureau

Analyse

Optimaliseren en verbeteren

Bij RapidSugar draait het om performance. Daarom meten en analyseren we zoveel mogelijk, zodat we leren van elke campagne die we creëren. Optimaal resultaat is geen enkel, vast punt, maar een voortdurend proces van verbeteringen.

Jouw resultaat

Uiteindelijk draait alles om het resultaat dat jij behaalt. Daarom spreken we met jou van tevoren duidelijke en ambitieuze doelstellingen af, en waarop we de resultaten toetsen. We bespreken onze analyse samen en kijken samen hoe we de performance nóg verder kunnen verbeteren.

Testen en optimaliseren

Elke uiting kan altijd beter. Bij RapidSugar zoeken we constant naar de verbetering. Soms doen we dat met een subjectlinetest, andere keren een multi-variate test rondom de kleur van de button en soms zelfs met volledig andere proposities. Kortom: we testen alles – grondig – totdat we echt weten wat het beste is.

De mogelijkheden van Selligent

In de campagnesoftware van Selligent zit ook een uitgebreide reportingtool. Daarmee zien we precies hoe een e-mail scoort op opens en kliks, maar kunnen we ook kijken wat een e-mail oplevert. Daarnaast kunnen we met technieken als Taxonomy, Behavioral en Shop- en Webtrackers klantgedrag analyseren en sturen via alle mogelijke digitale media.