RapidSugar | Het e-mail performance bureau

RapidSugar en Marktplaats Aanbieding winnen de Selligent Partner Awards

Afgelopen donderdagavond, 15 mei 2014, heeft Selligent de campagne Marktplaats Viert Feest uitgeroepen tot de beste campagne in de categorie Audience Award en Public Award. We zijn er trots op dat deze campagne niet alleen alle doelstellingen overtrof, maar ook wordt gewaardeerd door de branche.

Marktplaats Aanbieding Viert Feest is een leadgeneratiecampagne waarbij mensen 5 euro extra korting kregen als ze lid werden van Marktplaats Aanbieding. De kracht van de campagne zit in het uitvoerig doortesten van alles. We testten de subjectlines, de propositie, het kortingsbedrag, buttonkleuren, buttonteksten en bodytekst – allemaal om de meest optimale variant van één e-mail te bepalen. Een e-mail die uiteindelijk 20 keer meer opbracht dan de totale kosten!

Bart Pluis, Directeur van RapidSugar reageert op de winst: “een mooi resultaat, dat helemaal past binnen onze doelstelling om opvallende e-mailcampagnes te maken en de performance daarvan te optimaliseren”.

De Audience Award was voor de campagne die tijdens het evenement op 15 mei 2014 de meeste stemmen van het aanwezige publiek kreeg. We willen alle stemmers daar natuurlijk enorm voor bedanken.

We kregen de Public Award omdat de meeste mensen in vier weken via de website van Selligent op Marktplaats Aanbieding Viert Feest hadden gestemd. We willen alle stemmers daar natuurlijk ook ontzettend voor bedanken.

RapidSugar wil al haar medewerkers en onze partners bij Marktplaats – waaronder Onno de Haas, Jessica van Haaster en Clemens Timmermans – heel hartelijk danken voor de goede samenwerking en dit mooie resultaat.