RapidSugar | Het e-mail performance bureau

Marktplaats en RapidSugar winnen de DDMA E-mail Award 2014!

Aan de vooravond van de DDMA EMAIL SUMMIT 2014 zijn in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam de winnaars bekend gemaakt van de E-mail Awards 2014. Onder het toeziend oog van 150 aanwezigen riep de vakjury de e-mail award voor de beste e-mailcampagne van 2014 uit aan Marktplaats en haar partner RapidSugar. Marktplaats heeft in de ogen van de vakjury lef en creativiteit op het gebied van e-mailmarketing getoond.

De Reputatie Cyclus

De campagne laat volgens de jury zien dat de beste campagne niet altijd de meest complexe is: “De eenvoud van het idee, de goede afstemming op de doelgroep, de professionele uitvoering en de keuze om met multivariate testen proefondervindelijk vast te stellen welke varianten het beste werken, maken van ‘Marktplaats Aanbieding Viert Feest’ de winnaar van de award voor E-mail Campagne 2014”, aldus Frans Reichardt.

Bart Pluis, Directeur van RapidSugar reageert op de winst: “Een mooi resultaat, dat helemaal past binnen onze doelstelling om opvallende e-mailcampagnes te maken en de performance daarvan te optimaliseren”.

De andere genomineerden voor de e-mail award waren OHRA/Delta Lloyd en Eurocamp. Deze genomineerden namen geen award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.