fbpx

RapidSugar | Het e-mail performance bureau

KLM genomineerd voor de DDMA E-mail Campagne 2018!

Reactievatiecampagne ‘Earn your stripes’ valt in de smaak

Amsterdam, 15 mei 2018 – Vandaag is de reactivatiecampagne ‘Earn your stripes’ die RapidSugar samen met KLM heeft ontwikkeld, genomineerd voor een DDMA E-mail Award. De KLM campagne neemt het op tegen Gall&Gall en FrieslandCampina in de categorie E-mail Campagne 2018. RapidSugar is heel trots op deze prachtige nominatie en de succesvolle samenwerking met KLM.

De vakjury was dit jaar erg gecharmeerd van het gebruik van data en creativiteit van de genomineerde e-mail campagnes. Juryvoorzitter Frans Reichardt: “E-mail blijft nog altijd een belangrijk kanaal voor traffic en conversie. We zien dat de beweging waarbij e-mail steeds beter wordt afgestemd op de ontvanger zich blijft doorzetten. Zoals de afstemming van e-mail op de customer journey. Daarnaast zien we dat bedrijven steeds slimmer gebruik maken van data.”

De DDMA E-mail Awards zijn dé prijzen voor het allerbeste werk op het gebied van e-mail. De uitreiking van de Awards vindt plaats tijdens de DDMA Email Summit op 21 juni a.s. in de Kromhouthal in Amsterdam.

Wil je ook zo’n succesvolle campagne?

Als expert in creatieve data gedreven campagnes helpen we je graag bij het optimaliseren van je campagneresultaten. Met onbegrensde creativiteit en eindeloze kennis van online mogelijkheden zorgen wij voor aantoonbare klantwaarde. Neem contact met ons op: info@rapidsugar.nl of 020 – 346 9010.

Lees hier het volledige persbericht van DDMA.