RapidSugar | Het e-mail performance bureau

HotelSpecials.nl en RapidSugar winnen de DDMA E-mail Award

Voor het tweede jaar op rij is RapidSugar de winnaar van de felbegeerde DDMA E-mail Award, ditmaal met HotelSpecials.nl. De winnende campagne, Zaaien en Oogsten, viel bij de jury op door de slimme manier om in te spelen op individueel klantgedrag en het bijzondere resultaat. De jury was unaniem dat deze campagne de beste E-mail Campagne van 2015 is.

Tijdens de DDMA @ward Night op 17 juni 2015 werd HotelSpecials.nl in het zonnetje gezet. De jury bewonderde de aanpak van HotelSpecials.nl met dynamische klikprofielen op basis van individueel klantgedrag:

“Klikdata worden continu ververst waardoor oude klikgegevens vanzelf uit het profiel verdwijnen. HotelSpecials.nl segmenteert op basis van individuele klikdata, differentieert in de communicatie en blijft zo superrelevant. HotelSpecials.nl gaat zeer zorgvuldig en systematisch te werk en test grondig. De resultaten zijn fenomenaal.”

Het mooie aan de Zaaien en Oogsten-case is dat de campagne voor elke klant met een hoog volume aan e-mails met aanbiedingen geschikt is. Of het nou gaat om vluchten, uitjes of gadgets: de personalisering kan altijd worden doorgevoerd.

In 2014 won RapidSugar de beste E-mail Campagne nog met Marktplaats Aanbieding, een case waarin grondig testen en bijzonder resultaat ook de hoofdrol speelden. Voor RapidSugar een bewijs dat onze focus op e-mail marketing de juiste is en een beloning voor de grote inzet voor onze klanten.